Veckans hype, V25

Godmorgon midsommarafton!

Idag är det kanske inte så många som har ställt klockan för att läsa om veckans hype, men det går ju bra att läsa det lite senare. Förra veckans hype, lanseringen av Goodiebox, ser jag mycket reklam för - men ännu ingen unboxing. Jag misstänker att det beror på att boxarna inte är utskickade än.


Denna veckas hype är SPF i vattenform. Jag har sett så många spraya sig med nyheten Biotherm Waterlover Sun Mist Spray och förra sommarens succé Vichy Idéal Soleil Hydrating Protective Water SPF 30 den senaste tiden - och visst verkar det lockande med en mist som är lätt som vatten, inte lämnar fläckar och samtidigt skyddar mot solen? Jag ogillar verkligen att bli klibbig om händerna, så vattenspray verkar perfekt. Förhoppningsvis kommer vi snart se flera märken lansera sin egen vatten-SPF.


Misten påminner mig också om att jag snarast borde gå till Chanel för att titta på en annan vattenprodukt, Les Beiges Fresh Water Tint, för den är precis vad jag vill ha nu. Jag har bytt ut foundation och CC-kräm mot färgad dagkräm, men vatten lockar verkligen nu efter den senaste tidens värme.

Ha en riktigt härlig midsommarafton!

Kommentarer

  1. Jag fick min Goodiebox i veckan :) Är väldigt nöjd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul! Snabbt skickat av Goodiebox - vad fick du för spännande grejer?

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg