Veckans önskelista

Även denna tisdagkväll kommer det en önskelista, som denna vecka handlar om fukt. Det är varmt, så det är det enda jag önskar mig för tillfället. Här är kvällens lista:


Skintology Stockholm Thirst Quench Hyaluronic Concentrate. Jag är på jakt efter ett nytt fuktserum och blev tipsad om Skintology Stockholm. Jag har inte testat något därifrån, men hört så mycket gott om märket. Deras hyaluronsyreserum låter precis som något jag önskar mig för tillfället.

Den här pennan är så bra att jag önskar mig den andra färgen också.

By Terry Baume de Rose Tinted Crayon i färgen Candy Rose.  Jag har redan denna färgade läppbalsampenna i färgen Sunny Nude och den är helt perfekt dessa dagar. Därför önskar jag mig även den andra varianten, för pennan ger lagom med färg, massor av fukt och smälter inte i värmen.


Ling Vitamin K Anti-Redness Calming Solution. Ännu ett serum finns på kvällens önskelista, detta från amerikanska Ling ska vara ett superserum för rodnande kinder, tydligen. Eftersom det verkar vara slutsålt i flera butiker, måste fler än jag ha hört talas om det.

Två för mig nya märken och ett favoritmärke på kvällens önskelista, alltså. Jag ska hålla ögonen öppna efter erbjudanden från dem.

Ha en fin kväll!





Kommentarer

Populära inlägg