Fredagsshopping

Listan med tips är även denna fredag lite kortare än vanligt, men några har jag i alla fall hittat. Här är veckans lista:



Bangerhead har 20% på serum, primers, makeup och doft (vissa märken är undantagna), t ex kan man slå till på nyheten Prep + Prime Fix+ SPF 30 Sun Spray från MAC. Smart att lägga in solskydd i klassikern Prep + Prime Fix+! Jag har sett den en hel del den här veckan och många uttalar sig positivt om den. Själv har jag inte testat än.

Både på Bangerhead och Eleven kan man hitta detta brynserum med 20% rabatt för tillfället.

Eleven
har flera erbjudanden, t ex 15% på all hudvård och alla solprodukter om man handlar för mer än 499 kr. Mitt favoriterbjudande är dock 20% på Xlash och Xbrow - för även om det tog tid så fick jag effekt av deras brynserum till slut.

Hudoteket har två erbjudanden helt i min smak denna helg - GWP på både Bioeffect och Sisley. Handlar man två produkter från Bioeffect får man EGF Serum och 2A Daily Treatment i ministorlek på köpet. Om man köper produkter från Sisley för 2600 kr så får man en fullstorlek av Black Rose Cream Mask på köpet.

Jag ångrar inte att jag köpte detta serum, trots att jag inte fick någon gåva på köpet.

Kicks är tillbaka med ett helgerbjudande, denna gång är det 20% på alla dagkrämer utom dem från lyxmärkena La Mer och La Prairie.

Skincity verkar hoppa över traditionell rea i sommar och kör istället 3 för 2 på utvalda produkter. Denna helg är det dessutom 30% på SPF och BUS från Vita Liberata, Coola, Decléor och James Read.

Åhléns.se har fortfarande 15% på all skönhet (till ordinarie pris) för medlemmar med rabattkoden SOMMAR.

Visst var det en hel del bra erbjudanden?

Ha en härlig fredagskväll!

Kommentarer

Populära inlägg