Fredagsshopping

Nu är det dags för en titt på veckans shoppingerbjudanden, så här är min lista över de bästa rabatterna denna helg:

Bangerhead står för veckans bästa erbjudande, 25% på nästan hela sortimentet.

Cult Beauty har 20% på läpprodukter, många olika GWP och dessutom fri frakt för tillfället. Jag skulle gärna testa Glow Recipe Watermelon Glow Ultra-Fine Mist som nu finns i lager igen.

Fin GWP från Bioeffect hos Hudoteket.

Eleven har 20% på nästan allt om man handlar för minst 1000 kr.

Hudoteket har många erbjudanden (fortfarande GWP på både Bioeffect och Sisley!), men extra bra denna vecka är kanske 4 för 3 på resefavoriter.

Kicks har 30% på två olika varianter av Photo Finish Primer från Smashbox. Jag har testat den ena varianten - Smooth and Blur - och det är en bra silikonprimer. För att ta del av erbjudandet måste man vara Kicks-medlem. Ett annat medlemserbjudande jag är intresserad av är 25% på alla ansiktsmasker från Kicks Beauty, för nu har jag en chans att komma över Cell Renewing EGF Hydrogel Sheet Mask som jag önskade mig härom veckan.

Sephora har 3 för 2 på alla Sephora Collection arkmasker. Jag behöver fylla på mitt lager av sockmasken med lavendel, för nu är mina fötter i behov av extra fukt och omvårdnad. Det blir nog ett köp.

Min favoritfotmask!

Skincity fortsätter med sin sommarspecial med 3 för 2 på utvalda produkter och dessutom har de nu en rabattstege, där man får 10% vid köp för 500 kr, 15% vid köp för 700 kr och 20% vid köp för 1000 kr. Rabattstegen går att kombinera med andra rabatter, så en smart shoppare kan kanske göra ett kap. Denna helg är det också 20% på Babor och 25% på BareMinerals.

Åhléns har lite nya medlemserbjudanden, som 25% på valfri kroppsvårdsprodukt och 20% vid köp över 500 kr. Webkampanjen med 20% på nästan all skönhet fortsätter veckan ut, med koden SOMMAR.

Det var alla tips för denna fredag - ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg