Torsdagsfix

Hej torsdag!

Idag är det varmt i Malmö och istället för att bada och äta glass har jag varit hemma och fixat. Nu när hemmet är i ordning, tänkte jag också ge mig i kast med lite BUS, manikyr och pedikyr. Jag borde också färga ögonbrynen igen, men det får vänta tills nästa vecka.

Kvällens produkter.

Jag börjar med dubbelrengöring av ansiktet och därefter tar jag fram fuktmasken Hydro Gel Mask från Annemarie Börlind ur kylskåpet och låter den verka medan jag håller på med naglarna. På tånaglarna vill jag nu ha en ganska neutral färg efter att ha haft mörkrött sedan midsommar, så det blir den perfekt gammelrosa In Stitches från Essie. På fingrarna blir det förstås sommarens lack Summer Soul-Stice, även detta från Essie. Jag har haft orange på naglarna några dagar, men saknar det gula.

Två favoritlack från Essie.

Innan jag går och lägger mig, torkar jag bort fuktmasken och masserar in ett par droppar EGF Serum. Därefter blir det ett lager Ida Warg Self-Tanning Lotion ovanpå. Om jag väntar ett tag mellan serum och BUS, blir det bara lite smul.

Kylskåpskall fuktmask och BUS är bra när det är 30 grader i skuggan.

Förhoppningsvis blir det en lika fin dag imorgon och jag kan åka och bada. Hoppas på en Sotar'n från Engelholms Glass också!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg