Veckans önskelista

Hej tisdag!

Idag har jag äntligen fått mina ögonbryn färgade och formade igen - det var verkligen på tiden. Sommartid behövs det inte så mycket mer än lite bas, bra bryn och möjligtvis ett läppstift. Då är det kanske lite märkligt att två av tre önskningar ikväll handlar om lyxig makeup - men jag börjar se fram emot att lägga lite mer tid på min makeup igen. Här är därför tisdagkvällens önskelista:


Charlotte Tilbury Instant Look In A Palette Gorgeous Glowing Beauty. När jag såg att Charlotte Tilbury äntligen kommer ut med en ny Instant Look In A Palette jublade jag och började leta efter VISA-kortet. Paletten ser verkligen helt underbar ut, i skimrande neutrala och bäriga toner, precis sådana jag gillar. Min besvikelse var stor när jag insåg att paletten var en del av Tilburys julnyheter och alltså inte släpps förrän till julhandeln. Då kommer jag dock vara den första som beställer!

Chanel Baume Essentiel i Transparent. Tidigare i våras kom två fina nyheter från Chanel, highlighterstift för en naturlig look. Det ena är transparent och det andra innehåller lite pärlemor. Jag tycker båda verkar underbara, men det transparenta liknar inget jag har, så det vore kul att testa det.

Vilken tur att jag fick den här lilla provflaskan av EGF Serum - nu vill jag testa EGF Eye Serum också!

Bioeffect EGF Eye Serum. Min ögonkräm från Drunk Elephant har tagit slut och jag är på jakt efter en ny. Med tanke på hur mycket min hud uppskattar det klassiska EGF-serumet, borde jag kanske testa ögonvarianten?

Ha en fin tisdagkväll!

Kommentarer

Populära inlägg