Fredagsshopping

Fredagkvällar är extra härliga när man har klarat av en arbetsvecka! Jag planerar ingen shopping denna helg, men om någon är intresserad av det så har jag letat fram de erbjudanden som jag tycker är mest intressanta denna fredag. Här är de:

Bangerhead har 20% på utvald makeup denna helg. Jag hittar dock inte mascaran från L'Oréal som jag skrev om i morse.

Min nuvarande Glow Tonic.

Cult beauty har 20% på utvalda glow-produkter, allt från Pixi Glow Tonic till highlighters och sovmasker. Bra för alla som vill ha lite nystart till hösten.

Hudoteket satsar också på lyster denna helg, med 20% på bus- och glow-produkter.

Kicks har 20% på utvald bryn-och ögonmakeup om man köper två produkter.

En mini-Bum Bum Cream finns nu som gåva hos Sephora.

Sephora har 30% på utvalda produkter från Too Faced. Handlar man för mer än 1000 kr på sephora.se får man en goodiebag med produkter till ett värde av 470 kr. Är man inloggad medlem får man dessutom välja en gåva när man handlar över 750 kr, just nu t ex en mini-Bum Bum Cream.

Skincity har 3 för 2 på hela sortimentet från det egna makeupmärket Makethemake. Dessutom är det 25% på hela sortimentet från SkinMedica och 30% på dagkrämen Daily Radiance Vitamin C från Medik8.

Några fynd kan man alltså göra även denna helg.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg