Fredagsshopping

Även ikväll blir det lite shoppingtips - nu börjar det bli lite fler tips igen efter ett par lugna veckor.

Bangerhead har 20-25% på nästan hela sortimentet. Det verkar som att den mesta hårvården är på 25%, så här kan man göra en bra deal.

Cult Beauty har 20% på nästan all hudvård - här finns det mycket jag skulle vilja slå till på. Det är mycket möjligt att det blir en Charlotte Tilbury Overnight Bronze & Glow Mask.

Drömmer fortfarande om en fullstorlek av denna!

Feelunique har flera GWP och 20% på hudvård med koden LOVESKIN20. Jag har precis upptäckt att de säljer Chanel, faktiskt lite billigare än Chanels egen nätbutik. Tyvärr är L'Huile slutsåld för tillfället, men jag har den på bevakning.

Hudoteket har flera erbjudanden, bl a 20% på Dermalogica och Davines. Jag gillar deras hårmasker och en sådan kan verkligen behövas efter sol och bad.

Bra mask för torrt hår.

Kicks har nu 50% på reapriset och har dessutom flera medlemserbjudanden - det är t ex fortfarande 25% på ansiktsmasker från Kicks Beauty. Handlar man som inloggad medlem får man 20% vid köp över 600 kr med koden KICKS20.

Skincity har 20% på Decléor, iS Clinical och Osmosis. De två sistnämnda är jag mycket nyfiken på, men har inte testat något än.

Space NK har dubbla poäng för varje pund man handlar för. När man når 100 poäng får man en check på 5 pund. Än så länge är det ingen tull på varor från Storbritannien, så kanske bäst att passa på?

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg