Sammanfattning av veckan + söndagsmasken

Hej söndag!

Dagens inlägg kommer lite senare än vanligt, eftersom jag har varit examensmodell på Gilda-skolan hela dagen. Det var en mycket spännande upplevelse, som jag skriver ett eget inlägg om i morgon. Nu vill jag istället titta tillbaka på veckan som gick.

Hurra för denna mask!

Veckans bästa: Charlotte Tilbury Overnight Bronze & Glow. Jag är väldigt glad över att ha den här nattmasken igen, så jag har nog använt den nästan varje natt sedan jag fick den. Trots det har jag inte fått överdrivet mycket färg, jag är bara lite lagom solkysst.

Mascara-primer gör skillnad.

En annan sak jag är väldigt nöjd med är effekten av La Base Mascara från Chanel, så nu är det nog dags att ta in en mascara-primer i rutinen igen.

Veckans sämsta: Det var så kul att vara examensmodell idag, men det krävde en del förberedelser. Igår målade jag t ex tånaglarna röda, bara för att få det borttaget direkt på morgonen inför pedikyren.

Söndagsmasken 25 augusti.

Söndagsmasken: Det blev en hel del mask på Gilda-skolan, så ansiktet får nöja sig med nattmasken som blev veckans bästa - alltså Overnight Bronze & Glow. Jag kommer också att ta fram en Lavender Foot Mask från Sephora. Mina fötter behöver lite omvårdnad efter att ha gått runt i nya skor hela dagen i fredags.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg