Veckans önskelista

Här kommer som vanligt tisdagens önskelista. Jag vet inte varför jag önskar mig så mycket färg till ansiktet denna vecka - kanske är det för att jag nu är inomhus hela dagarna igen? Följande står i alla fall på kvällens lista:


Tan Luxe Super Glow Hyaluronic Serum. Sedan Caroline Hirons hyllade detta serum har jag inte kunnat sluta tänka på det. Jag är ju sedan tidigare förtjust i Tan Luxe (The Butter är fortfarande en stor favorit!), så jag tror nog att detta är en produkt jag verkligen skulle gilla. Jag har tittat efter serumet på Kicks, men det verkar inte finnas hos dem.


By Terry Hyaluronic Tinted Hydra-Powder Tinted Face Setting Powder. Ett av mina favoritpuder finns nu i färgad variant, hela åtta olika nyanser. Visst går det bra med transparent puder, men jag vill gärna att pudret gör mer än att fixera makeup och matta ner, så detta ska jag kika närmare på.


Chanel Soleil Identité Perfect Colour Face Self-Tanner SPF8 50ml. Tänk att Chanel har en ansikts-bus?! Jag såg det av en slump när jag letade runt hos Feelunique. Just nu tycker jag att allt Chanel gör är genialiskt, så naturligtvis blir jag väldigt nyfiken på denna. Den har funnits i sortimentet i flera år, men jag har aldrig sett den tidigare. Någon som har testat?

Ha en fin kväll!




Kommentarer

Populära inlägg