Erbjudande från Space NK och kalendersläpp

Godmorgon onsdag!

Igår kom ett av Space NK:s återkommande erbjudanden - för varje 60 pund man spenderar hos dem, dras 15 pund av direkt. Jag försökte omedelbart köpa Byredo Slow Dance, men tyvärr skickas den inte till Sverige. Rabatten gäller i alla fall på nästan hela sortimentet, förutom May Lindstrom, Vintner's Daughter och Space NK:s egen adventskalender, som nu finns till förhandsbeställning.


Jag skrev om hela innehållet här, men då var det två produkter från nya märken som inte hade avslöjats. Dessa är Charlotte Tilbury Wonderglow Face Primer och Fresh Rose Deep Hydration Toner. Bägge två är produkter jag väldigt gärna skulle ha, så nu tycker jag att Space NK:s kalender är nästan lika bra som Libertys.


Både Space NK och Liberty har dessvärre väldigt dyra kalendrar, men jag har tips på en betydligt billigare kalender. Åhléns släpper i år sin egen kalender, med produkter och accessoarer från de egna varumärkena. Den kostar 449 kr och har ett värde på 1158 kr. Inte har Åhléns haft en egen kalender tidigare? Vågar man även hoppas att NK gör en egen lyxkalender - och kanske också att de startar en nätbutik?!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg