Fredagsshopping

Fredagskväll innebär shoppingtips som vanligt. Här följer mina tips om de bästa erbjudandena inför helgen:

Cult Beauty har 20% på borstar och verktyg. Jag är fortfarande så nöjd med min jade-roller från Kicks, men har tyvärr slutat med den dagliga massagen. Hos Cult Beauty finns både ansiktsrollrar och andra massageverktyg till nedsatt pris just nu.

Ansiktsroller är bra att massera ansiktet med!

Eleven har 20% på hudvård och makeup om man handlar för minst 600 kr. Dessutom får man två arkmasker från Holika Holika på köpet.

Hudotekets bästa erbjudande denna helg är att man får en tub Niactil 4% (30 ml) när man handlar varor ur Elixirs sortiment för minst 650 kr. Min favorit i deras sortiment är Niactil Advanced Pro, som är en utveckling av Niactil 4%. Jag använder den som serum dagtid, men man kan också ha den som kräm.

Niactil Advanced Pro.

Kicks har fortfarande 20% på all ansiktsvård. Jag skulle önska att de hade lite resestorlekar av La Mer, för jag vill verkligen testa mer därifrån.

Sephora ger bort en goodiebag med K-beauty (värde 450 kr) om man handlar för minst 1000 kr på sephora.se. Dessutom får medlemmar med Black Card 20% om de anger koden BLACKVIP. Glöm inte bort att titta under erbjudande-sidan också, där kan man välja mellan olika Sephora Surprises om man handlar för minst 750 kr.

Den här favoritmasken bloggade jag om tidigare i veckan.

Skincity har 25% på Medik8 och 30% på Carita. Jag är väldigt nöjd med retinolserumet från Medik8 som jag använder sedan ett par veckor. Från Carita har jag inte använt så mycket mer än Biological Mask, men den är verkligen toppen.

Åhléns har 25% på valfri vara (vissa märken undantagna) för medlemmar under helgen. Det är synd att Byredo aldrig vill låta sina produkter ingå i dessa rabatter, för jag skulle nog ha slagit till på en Slow Dance i så fall.

Min helgshopping blir ett nytt Seche-Vite, för jag behöver ett nytt snabbtorkande överlack.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg