Veckans önskelista

Nu är det redan tisdagkväll igen, så jag skriver ännu en önskelista. Kvällens önskelista är lite spretig, men den handlar om sådant jag har tänkt på och fått tips om den senaste veckan. Här är den:


Emma S. Treatment Niacinamide Formula. Den senaste tiden har jag sett och hört en hel del av Emma Wiklund, i samband med boksläppet Tidlös skönhet i början av september. Igår lyssnade jag på henne i Skönhetspodden där hon och Maria Ahlgren samtalade om skönhet i olika åldrar. Det var ett så sympatiskt samtal och jag blev nyfiken på märket Emma S. Jag har sett en hel del positivt om det nya preserumet Treatment Niacinamide Formula som ska jämna ut hudtonen, balansera talgproduktionen och stärka hudbarriären.


Budgie The Volume Dry Shampoo. Igår skickade en brunhårig väninna bild på Budgies nya silvertorrschampo och skrev att det var fantastiskt, men att hon kanske borde ha köpt det för brunetter. Jag hittar inget sådant, men däremot ett volymtorrschampo. Kanske är det silvervarianten man ska köpa, sitt bruna hår till trots?


YesStyle's Kosmetopia Beauty Advent Calendar 2019. Så klart finns det en adventskalender med K-Beauty på kvällens spretiga lista! Yesstyles kalender släpps till förbeställning imorgon och den innehåller 24 K-Beauty-produkter, både hudvård och makeup. Själva kalendern är dessutom helt bedårande att titta på. Rosa fantasidjur skulle pigga upp bland övrigt julpynt!

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg