Veckan som gått + söndagsmasken

Hej söndag!

Det är en varm och disig oktobersöndag i Malmö och jag ser som vanligt tillbaka på veckan som gått.

Veckans bästa är tvåstegspeelingen från Dr. Dennis Gross, Professional Grade Resurfacing Liquid Peel, som jag har använt två gånger denna vecka. Den är effektiv, utan att irritera huden. Jag undviker den dock på kinderna, men jag är väldigt nöjd med hur den känns i resten av ansiktet.

Veckans bästa!


En annan bra sak var att jag på egen hand färgade brynen med fransfärgen från Depend igen. Att få lite mer definierade bryn ger ansiktet ett sådant lyft - jag borde verkligen färga dem oftare mellan mina besök hos Victoria.

Veckans sämsta får bli att jag råkade se ett par luckor av Skincitys kalender när jag öppnade den. En av påsarna var lite öppen, så där såg jag en förpackning. Dumt nog tog jag upp ett av produktkorten för att se vad det var för något. Jag misstänker att jag inte är den enda. De två luckor jag känner till är jag i alla all väldigt nöjd med!

Kommer inte våga titta på korten som finns i fickan längst upp förrän alla påsar är öppnade.

Söndagsmasken är redan avklarad för jag ska strax checka in på MJs för Beautyfood Supper Club med Maria Ahlgren. Jag hade lyxiga La Mer The Lifting and Firming Mask hela förmiddagen, för att verkligen blir förberedd för en skönhetskväll. Det kommer mer om den imorgon.

Söndagsmasken 20 oktober.


Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg