Veckans hype, V42

Godmorgon fredag!

Förra veckans hype, hudvårdskylen, möttes av en del skepsis - och visst är det en inte helt nödvändig produkt. Trots detta verkar många vilja ha en. Eftersom Drunk Elephant lanserade sin The Trunk 3.0 med tillhörande kyl tidigare i veckan, har jag sett mycket av den även den här veckan.

Veckans hype.

Något annat som blev en oväntad hype denna vecka är Skincitys adventskalender The Skincare Calendar. Jag har läst många som sagt att de inte skulle köpa Skincitys kalender i år, eftersom de varit besvikna på den de senaste åren. Sedan skickade dock Skincity ut ett mail till vissa kunder med ett VIP-släpp av kalendern ett dygn innan ordinarie släpp. Några hittade dessutom en rabattkod på 20% som gick att handla med på den norska sidan - och så var diskussionerna i gång på sociala medier. När kalendern släpptes till alla i förrgår, sålde den slut direkt.

Slutsåld hype.

Många har redan fått hem kalendern och visar upp den i sina kanaler - vissa har till och med redan öppnat alla påsar. För mig är det otänkbart, jag hoppas kunna undvika alla spoilers innan december. Förra året öppnade jag kalendrarna det första jag gjorde på morgonen, för att inte riskera att få se någon annans öppnade kalender i mina flöden.

Och ja, visst föll jag för hajpen. Jag ska hämta ut min kalender i eftermiddag.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg