Gör om mig-lördag

Hallå lördag!

Igår kväll fick jag nog av höstmörker, så när jag såg Ruth Crillys senaste video blev jag inspirerad. Hon gjorde en så enkel och snygg makeup med mycket bronzer och röda läppar, så jag bestämde mig för att lägga på bus över natten. För säkerhets skull tog jag både serumet Super Glow från Tan-Luxe och Overnight Bronze & Glow från Charlotte Tilbury - alla medel är tillåtna för att få lite sommarkänsla just nu.

Bra bus!

Imorse smorde jag dessutom in mig med Tan-Luxe The Butter och ersatte mitt mörka Essie Expressie med Chanels vita lack Le Vernis Pure White. Att få lite färg på kroppen och ljusa naglar som kontrast kändes uppfriskande.

Somrigt!

By Terry Brightening CC Powder i Sunny Flash och Lisa Eldridge Velvet Morning blev de viktigaste beståndsdelarna i makeupen, även om jag var rätt försiktig när jag applicerade det klarröda läppstiftet.

Bronzer och rött läppstift - snyggt!

Även om inte solen tittade fram idag heller, piggade denna makeover upp mig betydligt. Om du som jag saknar solen, rekommenderar jag verkligen att ta fram bronzer och rött läppstift ikväll! Eller så kanske det räcker att se Ruth Crillys video nedan, för hon piggar också upp.



Ha en solig lördag!

Kommentarer

Populära inlägg