Veckans hype, V45

Godmorgon fredag!

Förra veckans hype, Mellow Moisture Mask från Skincity Skincare, hyllas av många. Jag ser fram emot att testa den, men det kommer nog att dröja ett tag.

Denna veckas hype är Singles Day, som infaller 11/11 (namnet kommer alltså av ettorna, inte civilståndet). Jag skrev faktiskt om den redan förra året, men då var det främst de asiatiska nätbutikerna som kom med erbjudanden. I år verkar det som att Singles Day har gjort sitt verkliga intåg på den svenska marknaden - jag har i alla fall fått flera riktigt bra erbjudanden från de svenska skönhetskedjorna.

Ser fram emot att se lite julgranar i Malmö.

Det här är kanske startskottet för julhandeln. Jag var inne på mitt lokala Kicks igår och där var det redan fullt av julkartonger, även om julgranarna inte har kommit fram än. Hoppas att de inte dröjer för länge!

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Populära inlägg