Veckans önskelista

Kvällens önskelista är inspirerad av julen, för i alla fall i Malmö är julhandeln i full gång. Jag har sett en hel del fina julaskar och vacker butiksskyltning, så listan ikväll ser därför ut så här:

Diorshow Iconic Overcurl Set. Detta set innehåller Diorshow Iconic Overcurl Mascara och Diorshow Maximizer 3D Primer från Dior. Jag har länge velat testa primern och en ny mascara behöver jag också. För länge sedan använde jag alltid den första Diorshow, så det vore kul att testa den här varianten.

Mascara och primer från Dior.

Chanels snökula som de har i skyltfönstret till sin butik. När jag googlade den, insåg jag att förra årets snökula säljs på auktionssajter för höga summor. Årets snökula får därför förbli en dröm - men vilken vacker dröm!

Så fin snökula i fönstret hos Chanel.

Revitalash Holiday Promo Gift Box. Denna julask innehåller Revitalash brynserum 3.5ml, Mini-Double Ended Volume Set och Micellar Water Lash Wash. Jag behöver snart ett nytt serum och denna box kostar mindre än vad ett serum kostar, så för mig är detta ett kap. Dessutom är jag väldigt nyfiken på Mini-Double Ended Volume Set som är en mascara och primer som också ska stimulera franstillväxten.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

  1. Revitalash har jag hört mycket om, både bra och dåligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fått så fina resultat av Revitalash. Tyvärr har jag den sista tiden blivit lite känslig mot det, men det börjar lägga sig nu. Fransarna blir verkligen spektakulära, men det finns ju betydligt billigare fransserum. Har du testat något?

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg