Veckans önskelista

Även denna vecka har jag fått syn på en del saker som jag har skrivit upp på önskelistan. Jag hade väntat mig att jag skulle lockas av alla Black Friday-erbjudanden, men det är faktiskt bara en post på listan med Black Friday-anknytning. Hur är det mer er, har ni lockats av något erbjudande?

Så här ser veckans önskelista ut:


Victoria Beckham Beauty Cell Rejuvenating Priming Moisturizer. Nu har VBB utökat sortimentet till att också innefatta hudvård, med den nya cellförnyande fuktkrämen med primerfunktion. Den är framtagen i samarbete med Augustinus Bader, tysk forskare inom stamcellsteknik och biomedicin med eget hudvårdsmärke. De första omdömena om Cell Rejuvenating Priming Moisturizer är översvallande, så jag skulle gärna testa den själv.


R+Co Balloon Dry Volume Spray som alldeles nyss vann pris för Årets wow-volym i Tara Beauty Awards 2019. Jag är ju ständigt på jakt efter volym- och textursprayer, så detta låter som en produkt för mig.

Det går bra med original-Baies också.

Diptyque Baies Black & White Candle for Black Friday 2019. Det här är kvällens Black Friday-inslag, en specialversion av doftljuset Baies till Black Friday. Jag gillar i och för sig den traditionella designen, som också är svart och vit, men det är något speciellt med limited edition!

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg