Veckans önskelista

Tisdagkväll innebär önskelista, så här är veckans önskningar:

Honeysuckle & Davana Cologne från Jo Malone. Jag börjar längta efter en lite höstigare och varmare doft - vilket Honeysuckle & Davana är på mig. Jag sprayar på mig den varje gång jag är på Kicks, vilket är ofta.

Honeysuckle & Davana är precis lagom höstig för mig.

T.L.C. Sukari Babyfacial™ från Drunk Elephant. Egentligen önskar jag mig allt från Drunk Elephant, eftersom de produkter jag testar nu passar min hud så oerhört bra. Deras enymmask Babyfacial ska vara enastående, men får inte säljas i Europa. Nu måste jag få tag på någon som har vägarna förbi Sephora i USA den närmsta tiden.

Skincitys adventskalender. Imorgon bitti släpps den och kommer väl som alltid att sälja slut inom ett par timmar. Det är en rolig kalender, eftersom den innehåller så många olika märken och produkter man får testa på. Förra året insåg jag t ex storheten i Babors ampuller.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg