Veckans hype, V46

Godmorgon fredag!

Förra veckans hype, lanseringen av IT Cosmetics, håller i sig. Hoppas verkligen få testa CC-krämen i butik snart, för jag blir minst sagt osäker på färgskalan när jag tittar på kicks.se. Denna veckas hype tror jag också att vi kommer att få se ett tag, för trots att den inte finns att köpa förrän den 20 november så ser åtminstone jag CAIAs ögonpalett flitigt i mina flöden.


CAIA är alltså Bianca Ingrossos nystartade makeupmärke och paletten Bibbz Signature Eye Palette är märkets första produkt. Webshoppen öppnar på tisdag kl 10.00, då paletten släpps till försäljning. Den kommer att kosta 575 kr och levereras tidigast den 15 december. Det dröjer alltså en månad innan man kan testa den, men trots det är hypen stor.

12 skuggor i lättburna färger som passar de flesta.

Paletten innehåller 12 ögonskuggor - matta, skimriga och metallic-skuggor - i neutrala och bäriga nyanser. Den ser användbar ut och kommer säkert att sälja som smör, både bland Bianca Ingrossos yngre fans och lite äldre makeup-intresserade.

Färgskalan påminner om andra släpp vi sett under hösten.

Jag har tillräckligt med paletter för ett tag framöver, men annars hade jag absolut kunnat tänka mig denna. Det ska bli kul att se recensioner om en månad!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg