I kalendern lördag 8 december

Idag har det regnat i Malmö, så jag försöker skapa julstämning inomhus med hyacinter och julmusik. I morse fick jag öppna lucka 8 i mina adventskalendrar - här är vad som fanns i:

Molton Brown, Pixi och Makethemake.


Liberty: Glow Tonic från Pixi. Jag vet inte hur många flaskor jag använt av Pixis Glow Tonic, men många är det. Nästan varje dag använder jag Glow Tonic i min kvällsrutin, så den här lilla flaskan kommer att komma till god användning vid resor.

Lookfantastic: Jasmine & Sun Rose Bath & Shower Gel från Molton Brown. Lookfantastic gör en upphämtning från gårdagens minimascara med  100 ml duschgel från Molton Brown. Denna hamnade direkt i duschen hos mig.

SkincityHighlighting Brush från Makethemake. Idag har Skincity en produkt från sitt eget märke i kalendern. Jag använder ingen highlighterborste i dagsläget, utan har min rougeborste till både bronzer, rouge och highlighter. Jag ska försöka börja använda den här borsten, för den är säkert bra.



Sammanfattningsvis så var dagens luckor bra. Gladast blev jag av duschgelen från Molton Brown, som jag testade direkt!

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg