I kalendrarna 9 december - handkräm och tandkräm?

Glad andra advent!

Det var en bra kalenderdag idag också, andra söndagen i advent. Följande fanns i luckorna:

I kalendrarna 9 december.


Liberty: Hand Care från QMS Medicosmetics. Äntligen en handkräm! Denna är en handkräm som snabbt absorberas, skyddar och verkar anti-aging. Jag testade den direkt och gillade den. Krämen är genomskinligt vit, som att det är en hel del glycerin i den. Den tränger in direkt och har en diskret, parfymerad doft.

Lookfantastic: Advanced Toothpaste från Regenerate. OK, jag kanske inte utbrister "Äntligen en tandkräm!", men jag tycker inte att det är så dumt att få en tandkräm, faktiskt. Den kommer ju att gå åt. Jag har dock sett en hel del missnöje över denna lucka på sociala medier, för det är kanske inte en tandkräm man vill ha när man köper en skönhetskalender.

Skincity: Wannabe Aqua Fit Mask från Leegeehaam. Skincity har precis som förra söndagen en mask i sin kalender. Denna arkmask kommer jag snart att använda, men inte idag. Leegeehaams mask innehåller mycket hyaluronsyra och ska stärka hudbarriären, så det låter som en mask för mig.

Alla produkterna i dagens luckor kommer alltså att komma till användning. Dagens favorit är helt klart handkrämen i Libertys lucka.


Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg