Innehållet i adventskalendrarna 10 december

Ikväll ser jag på Nobelfesten och hoppas att det visas många fina frisyrer, festmakeuper och manikyrer. Det jag kan visa är innehållet i mina kalendrar, som idag 10 december var följande:

Kalenderinnehållet den 10 december.


Liberty: Eucalyptus deodorant från Malin + Goetz. Denna deodorant använder jag faktiskt för tillfället och jag är mycket nöjd med den. Den är mild men ändå effektiv, så jag blev glad för ännu en förpackning. Bra resestorlek och eftersom den är i stickform klarar den säkerhetskontrollen på flygplatsen.

Lookfantastic: Moor Cream Cleanser från Omorovicza. Jag gillar ju allt från Omorovicza, så en mild lerrengöring blir säkert perfekt som andrarengöring eller morgonrengöring i vinter.

Skincity: Ampoule Concentrates Effect Fluid Set från Babor. Väldigt bra lucka från Skincity idag, tre ampuller från Babor, varav en är min favorit 3D Lifting Fluid. Förra året var det bara en ampull i kalendern, så årets kalender känns mer påkostad än tidigare.

Det var väldigt spännande och användbara saker idag också. Alla tre produkterna kommer från märken jag tycker mycket om, så jag är mer än nöjd.  De flesta kalenderöppnare är säkert mer nöjda med Lookfantastic idag, efter gårdagens tandkrämsdebacle. Min favorit bland dagens luckor är svår att utse, men det får bli ampullerna från Babor. Jag använder nog en redan ikväll!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg