Veckans önskelista

Godmorgon tisdag!

I december kommer önskelistan på morgonen istället, för ikväll blir det ju ett kalenderinlägg. Idag ser önskelistan ut på följande vis:

Eau de Citron Noir från Hermès.

Eau de Citron Noir från Hermès. Jag fick ett prov på denna unisex-doft senast jag var på Kicks och jag har snart använt upp mitt prov. Det är en varm citrusdoft, som jag är mycket förtjust i.
Le Vernis de Chanel i Rouge.

Le Vernis Rouge från Chanel. Härligt att de bara kallar färgen "röd", för detta är verkligen det ultimata röda nagellacket. Det stod på min önskelista redan förra vintern, för det är så fint med ett klarrött lack till vinterbleka händer. Det är väl inte helt omöjligt att jag slår till på Rouge den här veckan.

Magnetlist från Clas Ohlson.  Jag minns tyvärr inte var jag såg detta, men man kan alltså sätta upp en självhäftande magnetlist i sitt badrumsskåp för att fästa nagelklippare, fransböjare, pincetter o dyl. Så smart! Jag måste komma ihåg att köpa en sådan här list nästa gång jag är på Clas Ohlson eller något byggvaruhus.

Ha en fin dag, vi hörs ikväll!

Kommentarer

Populära inlägg