Hemma igen - så det blir söndagsmask och sammanfattning av veckan

Hola söndag!

I natt kom jag hem till Malmö och det första jag gjorde var att rengöra ansiktet och lägga på Summer Fridays Jet Lag Mask. Den fick verka medan jag packade upp och sedan blev det Klairs Freshly Juiced Vitamin E Mask över natten. Flygplan gör ju inte något direkt under för huden.

Här i Malmö har våren kommit en bra bit på vägen, solen strålar och det är nästan tio grader varmt. Det är inte så illa att vara hemma, trots allt. När jag sammanfattar veckan, är det dock semestern som står i fokus.

Älskar Bronze Goddess!

Veckans bästa: all solkräm jag fick använda under veckan! Jag gillar verkligen Estée Lauders Bronze Goddess, doften ger direkt associationer till ledighet och värme.

Väldigt bra köp!

En annan bra sak var upptäckten av Chanels CC Cream, som jag har trivts så bra med. Det får nog bli ett eget inlägg om den i veckan som kommer, för det är den värd.

Veckans sämsta: En favorit tog slut, min Bronze & Glow Overnight Mask från Charlotte Tilbury. Jag hade hoppats att den skulle räcka ett tag till, men så blev det alltså inte.

Söndagsmaskerna - kan nog bli en bra kombo.

Söndagsmasken: Jag vill gärna testa Sjö Skins Happy Honey Mask lite mer, så jag börjar med den.  Därefter Caritas Biological Mask för att återställa huden efter veckans påfrestningar. Innan läggdags lägger jag på lite mer, som får verka under natten.

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg