Veckans önskelista

När man är på semester märks det knappt att det är tisdagskväll, men som vanligt kommer det en önskelista. Ikväll önskar jag mig lite saker jag har snappat upp den senaste veckan.

Reserols Overnight Moisture Mask, som jag skrev om i fredags. Jag kommer nog att slå till på den snart.

Detta blir nog nästa inköp.


Ögonbrynsbehandling, Permanent Brow Styling. När jag gjorde fransar och bryn i torsdags, berättade Victoria om en ny behandling hon hade lärt sig i Moskva. Hon kunde bara det ryska namnet, men det blev något i stil med Permanent Brow Styling om man översatte till engelska. Som jag förstod det permanentas brynen på plats (perfekt för mig som har ganska långa och spretiga bryn) och huden under brynet färgas. Det låter lite som lash lift och tint för brynen, tycker jag. Jag ser fram emot att Victoria börjar erbjuda tjänsten!

Ännu en fuktmist jag önskar mig!

Babors nya fuktmist, Thermal Spray. Jag kan ju inte låte bli en ny fuktmist och denna låter härlig. Jag är också rätt sugen på Babors påskägg, som just har släppts i årets variant. Det brukar jag dock köpa efter påsk, när det reas ut.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg