Fredagstips - några av helgens erbjudanden

Här hemma känns det fortfarande som julafton efter Space NK-paketets ankomst. Ifall någon annan tänker shoppa i helgen, har jag här samlat de erbjudanden som jag tycker verkar lockande.

Cult Beauty har satt ner sin rea ännu mer och har även tillfälligt utökat antalet prover man får med sin beställning - hela 5 prover får man nu om man handlar för över 50 pund. Man får dessutom välja själv vilka prover man vill ha.

Eleven har en generell rabatt i helgen, 100 kr för varje 500 kr man handlar för upp till 1500 kr. Vissa märken är dock undantagna, så man får titta efter om det man är ute efter ger rabatt. Sisley är t ex undantaget, men är man ute efter ett dyrt fransserum får man rabatt på Revitalash Advanced.

Hudoteket ger ett fuktserum från Verso med niacinamid och havreextrakt på köpet om man handlar en valfri produkt ur Versos sortiment. De har också 15% på alla serum från Dermaceutic. Den rabatten är lite för låg för att locka mig, men om man precis behöver en ny flaska av sitt favoritserum från Dermaceutic är det ändå något.

Denna burk köpte jag i somras och jag har fortfarande en del kvar av innehållet. 

Kicks har 25% på utvalda hudvårdsfavoriter, bl a min favorit Brazilian Bum Bum Cream från Sol de Janeiro. Nu börjar det väl bli dags med lite sommardoft igen? Det blir faktiskt sommartid nästa vecka.

Sephora har vårerbjudande i helgen, med 20% på utvalda varor. Jag lockas särskilt av Farmacys honungsmask Honey Potion Renewing Antioxidant Hydration Mask som jag ännu inte har testat. Denna helg är den nedsatt till 292 kr.

Skincity har 25% på två koreanska märken i helgen, make p:rem och Hyggee. Jag har bara testat några arkmasker ur make p:rems sortiment och inget från Hyggee, så jag har inga rekommendationer. Jag är dock nyfiken både på Hyggees essence och mist, eftersom jag har hört mycket gott om dem.


Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg