Shoppingen från Space NK

Förra veckan kom Space NK:s stora vårgåva och jag hade planerat ett köp, ifall det skulle vara en bra goodiebag. Med planerat menar jag att jag i ett par dagar hade en flik öppen på datorn, med en fylld varukorg hos Space NK. Ofta tar de mest populära varorna slut när det är erbjudande som rör hela sortimentet - förra gången missade jag May Lindstrom Honey Mud.

The Honey Mud, The Mist, Caution Extreme Lashes Mascara, Bamboo Shot Mask och tre prover.

Denna gång fick jag med mig Honey Mud, La Mer The Mist, Hourglass Extreme Caution Mascara och Bamboo Shot Mask från Erborian som jag köpte för att komma upp i summan 175 pund. Jag fick välja tre prover, så jag tog två från Kate Somerville och ett från Drunk Elephant. Sedan blev den stora vårgåvan min.

Vilken gåva sedan! Jag fick dela upp innehållet på flera bilder, så här är det:

Mister, rengöringar, exfolierande behandlingar och mask.

På den första bilden finns mister, rengöringar, olika exfolieringar och en mask. Flera av produkterna är gamla favoriter, som rengöringarna från Omorovicza och Oskia. Jag är också mycket förtjust i Daily Peel från Dr Dennis Gross, så jag är glad över att nu ha tre nya behandlingar. Herbivores mist Jasmine Green Tea är den produkt jag är mest nyfiken på av allt på denna bild.

Primer, krämer och serum på nästa bild.

Nästan allt på den här bilden är nyheter för mig, jag har bara testat Versos serum sedan tidigare. Jag är mest nyfiken på Drunk Elephants Protini, den kommer jag nog att testa redan ikväll.

Doftljus, hårvård och makeup.

Här finns en bl a ett doftljus från favoritmärket Diptyque, ett jättefint läppstift från Laura Mercier och en hårskrubb/djuprengöring från Christophe Robin. Det ska också bli kul att testa mascaran från Rodial, jag visste inte att de även gjorde makeup. Minst entusiastisk är jag inför den svarta eyelinern från Eyeko, som jag kommer att ge bort. Allt annat i gåvan tycker jag faktiskt verkar väldigt användbart.

Makeup-matta med förvaring från Space NK.

Till sist fick jag också en makeup-matta från Space NK. Den verkar praktisk, med många fack och hållare för alla makeuptillbehör. Visst var det en bra gåva Space NK tagit fram denna vår? Vill man läsa alla produkters namn, kan man hitta dem i detta inlägg. Jag kan se att jag har fått rengöringen från Omorovicza istället för hårparfymen från Byredo, vilket jag nog tycker var ett bra byte.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg