Sammanfattning av veckan + söndagsmask

Hej söndag!

Den gångna veckan kändes lite kortare än vanligt, så nu är det redan söndag. Som vanligt sammanfattar jag veckan som gått - tänk att det blev årets första sommarvecka!

Veckans bästa!

Veckans bästa: Det är fortfarande jade-rollern som gör mig extra glad. Denna vecka med tidiga morgnar blev det ännu tydligare, den liksom kavlar ut morgonsvullnaden.

Eftersom jag började med bara ben den här veckan, är jag också mycket glad över The Butter från Tan-Luxe. Den tar mig från vinter till sommar på några minuter. Även den nya fotkrämen Bedtime Therapy från Mon Sun har på några nätter ordnat till mina fötter igen, så den har också glatt mig.

Ganska dålig fotmask till vänster, väldigt bra fotkräm till höger.

Veckans sämsta: Fotmasken från Skinacademy var ingen större succé. Förpackningen var krånglig och krävde att man använde sax för att klippa upp sockorna. Serumet gick inte in i fötterna, utan gled mest runt utanpå.

Sista söndagen i april använder jag dessa masker.

Söndagsmasken: Jag vill bara använda lermasker nu för tiden, så även denna söndag blir det först lermasken Deep Cleansing Mask från Omorovicza för att rengöra på djupet. Därefter en arkmask, Natural Vitamin 21.5 Enhancing Sheet Mask från By Wishtrend, som ska förstärka effekten av C-vitamin, men också lugna och ge fukt. Jag har den idag mest för att jag vill använda jaderollern!

I natt blir det sovmask, den fantastiska Biological Mask från Carita. Jag kan dock tipsa om att en annan av mina maskfavoriter, Recovery Mask från Acasia, idag säljs med 60% rabatt på Kronans Apotek.

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg