Veckans önskelista

Även så här på valborgsmässoafton skriver jag önskelista - är det tisdag, så är det! I kväll önskar jag mig följande:


Nya pudret Brightening CC Powder i Sunny Flash från By Terry. Jag har ju länge varit på jakt efter en bronzer och när jag såg denna nyhet från By Terry visste jag att det var detta jag önskar mig. By Terry är bra på att göra puder som både kamouflerar och framhäver - på rätt sätt.

Nya läpp- och ögonkrämen Bubblewrap från Glossier. När Glossier kommer med en nyhet, blir jag nyfiken. Denna kräm låter spännande, eftersom den ska fylla ut den känsliga huden runt ögon och läppar och innehåller ingredienser som hyaluronsyra, squalane och avokadoolja. Den är inte heller så väldigt dyr.


Den gamla favoriten Un Jardin En Méditerranée från Hermès. Jag tog fram en sommarjacka härom veckan och den hade en svag Un Jardin En Méditerranée-doft på kragen. Sedan dess sprayar jag på mig doften nästan varje gång jag är på Kicks och jag tycker så mycket om den så här års. Fikon, citrus och medelhav är en härlig kombination.

Nu ska jag hälsa våren, ha en härlig kväll!

Kommentarer

Populära inlägg