Fredagsshopping med två stora sommargåvor

Det är fredagkväll och dags för mina bästa tips om helgens rabatter och erbjudanden. Här är det jag tycker är bäst denna fredag:

Apoteket har många olika erbjudanden denna helg, men det som lockar mig mest är 20% på Reserol. Min nattmask är på väg att ta slut, så jag funderar på att slå till.

Kanske snart dags för en ny?

Charlotte Tilbury har en fin GWP. Handlar man för minst 90€ får man lyxprover av Wonderglow (primer med lyster) och Overnight Bronze and Glow. Den sistnämnda nattmasken med BUS är en stor favorit hos mig.

Cult Beauty släppte sin stora sommargåva i veckan. Handlar man för mer än 150 pund får man 20 produkter rill ett värde av mer än 300 pund. Mina favoriter i gåvan är Le Labo Another 13, Drunk Elephant Protini och den där vattenmelonmasken från Glow Recipe som verkar så härlig.


Hudoteket har 20% på Biodroga MD. Jag sneglar lite på SK Booster Lacto Glucan Lifting Mask, som jag utsåg till veckans fynd tidigare i vår. Dessutom får man en Mini Refining Peeling på köpet om man handlar för mer än 500 kr från Biodroga MD.

Kicks har flera olika erbjudanden, men det största är 25% på solprodukter, både SPF och BUS. Nu när sommarvärmen verkar vara på väg, kanske det är dags att fylla på lite.

Sephora firar födelsedag hela denna vecka, med nya erbjudande varje dag. Idag är det 20% på nästan all hudvård, på lördag 20% på nästan all makeup och på söndag 40% på Sephora Collection. Jag skulle kunna tänka mig några fotmasker på söndag - de är toppen.

Bra fotmask med lavendel.

Skincity har två spännande släpp idag, makeup från Makethemake och den stora sommargåvan. Handlar man för mer än 1000 kr, får man en necessär med 11 produkter värda 1440 kr.

Åhlens har återigen 50% på utvalda skönhetsfavoriter. Jag slog till direkt på Biotherm Lait Corporel. Annat intressant är mascaran från Clinique och budget-BUS från Dove.

Visst var det mycket spännande ikväll? Snart kommer dock pre-sale-mailen, så kanske ska man spara sina pengar en vecka till.

Ha en fin fredagkväll!

Kommentarer

Populära inlägg