Fredagsshopping

Nu börjar det bli lite sommarstiltje bland shoppingerbjudandena, men några har jag hittat även denna fredag.

Bangerhead har 20% på nästan all hudvård, inklusive ett kit från Bioeffect med både EGF Serum och Day Serum. Hade jag sett detta för ett par veckor sedan, hade jag slagit till på det.

De här paletterna från Charlotte Tilbury är så smarta - och perfekta på resa. Ögonskugga, contouring, highlighter och rouge i en och samma palett.

Charlotte Tilbury startade sin VIP-rea imorse, med 30% på en hel del makeup. En av mina favoriter, Instant Look In A Palette, finns med bland de nedsatta produkterna. Jag kan inte hitta någon information om när rean öppnar för alla, men jag gissar att det blir imorgon.

Cult Beauty har 20% på utvalda paletter just nu, både ögon- och ansiktspaletter. Det finns många fina paletter från exempelvis Anastasia Beverly Hills, Nars, By Terry och Charlotte Tilbury som är nedsatta.

Hydramemory Mask är bra efter syrabehandling - eller när som helst.

Hudoteket har 20% på Comfort Zone den här helgen. Deras Hydramemory Mask är underbar om man är på jakt efter en fuktmask. Dessutom finns det många bra resekit, om det är någon som är i packningstankar.

Sephora firar att deras nätbutik fyller 2 år och har 20% på utvald kroppsvård om man handlar för över 650 kr. De 25 första kunderna får dessutom en GWP med 4 miniprodukter från Benefit, Too Faced, Sephora Collection och Nars.

Den här masken gillade jag i vintras och skulle gärna testa serumet i samma serie.

Skincity har fortfarande inte börjat med någon rea, men kör 3 för 2 på Klairs, By Wishtrend och Hyggee hela helgen. Jag har lite funderingar på att testa fuktserumet från Klairs.

Åhléns har ett bra medlemserbjudande under helgen, 20% på ett helt köp i nätbutiken om man handlar för mer än 500 kr.

Det var nog alla shoppingtips för den här helgen. Kicks har faktiskt inte skickat ut något nytt erbjudande, så för första gången är de inte med på fredagslistan.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg