Veckans önskelista

Hej tisdag!

Så klart blir det en önskelista även denna tisdag. Ikväll handlar den enbart om hudvård som jag är nyfiken på.



Bioeffect Osa Water Mist. Efter att ha blivit så förtjust i EGF Serum från Bioeffect, vill jag gärna prova fler produkter från märket. Eftersom jag gillar en bra fuktmist, dras jag förstås till denna.

Underbart rengöringsbalm som nu även finns i gelform.

Emma Hardie Moringa Light Cleansing Gel. I våras kom denna rengöringsgel från Emma Hardie, en lättare rengöring än deras berömda rengöringsbalm (som i år firar 10 framgångsrika år!). Jag gillar verkligen balmet, men skulle gärna resta gelen också.


Kicks Beauty Cell Renewing EGF Hydrogel Sheet Mask. Jag fick tips om den här arkmasken från Kicks egna märke - tydligen tar masken bort varenda linje man har i ansiktet! När man får ett sådant tips, blir man nyfiken. Så fort det blir något erbjudande hos Kicks, tänker jag slå till.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg