Charlotte Tilbury Instant Look In A Palette Gorgeous Glowing Beauty

Jag har väntat länge på Instant Look In A Palette Gorgeous Glowing Beauty från Charlotte Tilbury, men nu är den här. Paletten är i samma storlek som de tidigare Instant Look In A Palette, men förpackningen har fått en stjärna på framsidan. Lite i onödan, om ni frågar mig.

Den nya paletten och prover på Goddess Cleansing Ritual och  Collagen Lip Bath.

Paletten innehåller tre ögonskuggor, två rouge, en bronzer och en highlighter. Alla färgerna är numrerade och dessutom står det på dem hur de ska användas. Jag har användning för alla färgerna i paletten, även om ögonskuggorna 1 och 2 samt bronzern kommer att gå åt först. Kvaliteten på paletten är lika hög som Charlotte Tilburys andra Instant Look-paletter. Skuggorna är så pigmenterade och bara glider på ögat, utan att smula. De är också supersnabba att använda, eftersom man knappt behöver sudda ut dem.

Pedagogisk palett.

Jag kommer att få stor användning av denna palett till vardags. Färgerna är användbara och resultatet blir både rosigt och gyllene. Paletten fungerar säkert bra till fest också, men då skulle jag komplettera med någon mörkare skugga  - alla färger i Gorgeous Glowing Beauty är ganska ljusa. Det ska bli kul att fortsätta använda den och förhoppningsvis kommer det snart upp en tutorial där Charlotte Tilbury själv visar hur hon använder den. Jag brukar lära mig mycket av dem.

Ser fram emot att använda denna varje dag!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg