Dagens lansering från Caroline Hirons

Redan tidigt imorse började jag bevaka min mail, men inte förrän 13.30 kom nyhetsbrevet från Caroline Hirons. Tiden var vald för att passa så många delar av världen som möjligt - en fin gest. Den hemliga produkten som så många hade väntat på visade sig vara en box med 12 produkter i fullstorlek, eller nästan i alla fall.


The CH Winter Kit innehåller:

  • Emma Hardie Moringa Balm Cleanser 50ml
  • Beauty Pie Japanfusion Cleanser 100ml
  • Kate Somerville Liquid Exfolikate 120ml
  • Josh Rosebrook Hydrating Accelerator 60ml
  • Pestle & Mortar Recover Eye Cream 15ml
  • Indeed Labs Hydraluron 30ml
  • Alpha-H Vitamin B Copper Peptide 25ml
  • Zelens Power D Treatment Drops 10ml
  • Murad Hydro-Dynamic Ultimate Moisture 50ml
  • Pixi Retinol Tonic 100ml
  • Medik8 Crystal Retinal 3 30ml
  • OSKIA Bedtime Beauty Boost 50ml




Det är en fin blandning av produkter - dessutom sådana som Caroline Hirons ofta talar om. Jag tror henne alltså när hon säger att hon har valt ut sina favoriter. Jag är mest nyfiken på rengöringen från Beauty Pie, eftersom den annars inte går att få tag på utan ett Beauty Pie-abonnemang. Jag har länge önskat mig misten från Josh Rosebrook och jag älskar rengöringsbalmet från Emma Hardie. Pixis Retinol Tonic är bra, men den har jag redan.

Boxen kostar 290 pund och värdet uppgår till 512.99 pund. Eftersom det bara är en del av produkterna jag verkligen vill prova, blev det inget köp för mig. Se gärna videon ovan där Caroline Hirons talar om boxen ifall ni vill bli lite uppiggade denna onsdagkväll.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg