Veckans hype, V41

Godmorgon fredag!

Förra veckans hype var Pixi Overnight Retinol Oil, men den försvann snabbt ur mina flöden. Lite synd, tycker jag, för jag är nyfiken på den. Förhoppningsvis kommer det en del recensioner längre fram.

Denna vecka handlar det om hudvårdskylen. Den har visserligen synts ganska länge i reklam på sociala medier, men nu har Drunk Elephant lanserat sin egen hudvårdskyl - fylld av Drunk Elephants produkter. Deras kyl innehåller A-Passioni™ Retinol Cream, C-Firma™ Day Serum, T.L.C. Framboos™ Glycolic Night Serum, T.L.C. Sukari Babyfacial™, Protini™ Polypeptide Cream, B-Hydra™ Intensive Hydration Serum, Virgin Marula Luxury Facial Oil, Beste™ No. 9 Jelly Cleanser, Umbra Sheer™ Physical Daily Defense och C-Tango™ Multivitamin Eye Cream och alltsammans kostar 450 dollar. Kylen är dock en GWP och går inte att köpa separat. Den kommer inte heller att ingå i Drunk Elephants sortiment.

Jag har länge varit intresserad av en hudvårdskyl, men det går ju alldeles utmärkt att använda en hylla i sitt vanliga kylskåp. I min kyl finns t ex ansiktsmasker och Kicks ansiktsroller på en hylla. Det skulle dock inte förvåna mig om fler etablerade varumärken lanserar hudvårdskylar, för visst börjar de bli i ropet?

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg