Veckans önskelista - kalenderspecial

Ikväll präglas önskelistan av adventskalendrar, för nu börjar det dra ihop sig. Imorgon släpps både Libertys och Skincitys adventskalendrar till försäljning. Libertys kalender släpps kl 9 brittisk tid, så inte förrän kl 10 behöver jag vara beredd. Uppdatering: släpps på nätet vid midnatt. Får ställa klockan på ett då! Skincity hade VIP-släpp på sin kalender imorse, men imorgon kl 9 finns den att köpa för alla.

På min önskelista ikväll finns alltså följande:

Liberty Beauty Calendar. Årets upplaga har så många bra produkter, så jag hoppas verkligen att jag lyckas få tag på en kalender imorgon. Om hemsidan hänger sig som vanligt, ska jag inte få panik.

Förra årets Liberty-kalender.

Skincity The Skincare Calendar. Det som lockar mig med Skincitys kalender är två saker: den innehåller bara hudvård och innehållet är hemligt. Det går inte att förbise överraskningsmomentet med en kalender, tycker jag. Förra året var det det som fick mig att studsa upp ur sängen varje decembermorgon. En viss tomhet infann sig faktiskt den 26 december.

Förra årets Skincity-kalender i traditionellt utförande. I år är det påsar istället för luckor.

Libertys andra kalender. Igår gick Liberty ut med nyheten att de lanserar ytterligare en kalender, The Other Advent Calender. Kalendern ser likadan ut som skönhetskalendern, men är i ett annat tryck. Innehållet är inte riktigt lika inriktat på skönhet, även om det finns en hel del skönhetsprodukter i den. Det finns dock ingen makeup, men en aftershave-produkt, strumpor, gin och doftljus bland annat.

Jag ser fram emot en spännande dag imorgon. Ha en fin kväll!




Kommentarer

Populära inlägg