Skönhetskväll på Four Gardens Spa


I onsdags var jag på skönhetsmingel på Four Gardens Spa vid Limhamns kalkbrott utanför Malmö.


Inom-och utomhuspool. Vilsam miljö.


Four Gardens Spa är ett dagspa, där man kan träna, simma, bada jacuzzi, basta i traditionell, ång- eller kristallbastu, ligga under konstgjord solhimmel eller sommartid ligga under den äkta solen vid utepoolen. Det finns dessutom möjlighet att boka olika typer av behandlingar (jag har testat flera, bl a lash lift & tint som jag skrev om i torsdags). Nu var det dags för mingel för att se vilka behandlingar som erbjuds.



Röda mattan var utrullad.


Det bjöds på bubbel, rosé, snittar och frukt - och så klart på en hel del beauty. Det fanns flera olika utställare som visade upp sina produkter och behandlingar, alltifrån hud- och hårvård till injektioner, massage och pilates.


Cava och rosé.

Fina små snittar. 

Fruktfat!


Jag fick dessutom med mig en goodiebag med flera produkter och presentkort.  Det ska bli kul att testa leave-in-sprayen från Revlon (torrschampot luktade dessvärre för kraftigt för mig, även om det inte var i nivå med Batistes Tropical!). Dermalogicas produkter har jag alltid gillat (deras MultiVitamin Power Recovery Masque är en av mina HG-produkter) så den lilla påsen med Dermalogica-produkter kommer jag snart att öppna.

Ha en fin lördag!


Goodiebag med torrschampo, E-vitaminkapslar, fotscrub, presentkort, ansiktsprodukter, läppbalsam och leave-in-spray.






Kommentarer

Populära inlägg