Veckans önskelista

Tisdagkväll och dags för en ny önskelista. Den här veckan önskar jag mig:


Pure Body Boost  (499 kr för 200ml) från ak (tidigare Akademikliniken). Det är en exfolierande body lotion, inte riktigt som dem jag skrev om för ett tag sedan. Priset är högt för en body lotion, så jag väntar tills det kommer något erbjudande med ak-produkter. Det låter dock väldigt lockande med en produkt som ger spänst, fukt och slätar ut huden.


Bild från Skincity.


Nästa sak på önskelistan är adventskalendern från Lookfantastic - hela 25 produkter varav flera i full size för 1100 kr. Den går att förbeställa nu och släpps den 1 oktober. Förra årets kalender var riktigt bra, så jag är nästan helt säker på att jag kommer att köpa denna.

Den tredje produkten jag önskar mig är japanska Kiku-Masamune Sake Brewing Skincare Lotion High Moist (ca 15 dollar på Amazon för 500 ml). Kiki-Masamune är ett sakemärke, och denna tunna lotion innehåller alltså sake. Den ska användas som essence för kroppen innan body lotion. Eftersom det är J-beauty det handlar om, är det dessutom en supergullig förpackning. Jag är väldigt, väldigt sugen på denna!



Gullig! Förra året fanns det en Hello Kitty-utgåva.


Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg