Veckans önskelista

Tisdagkväll och ännu en önskelista. Förutom alla kalendrar jag önskar mig nu eller Jo Malones gigantiska doftljus för 3700 kr jag såg på Kicks i söndags, så är det följande som står på veckans önskelista:


  • En gör-din-egen-palett från By Terry. Det här är verkligen gör-det-själv, man får alltså själv välja färger, pigment och finish för att sedan pressa dessa till skuggor som man får i en palett. Tyvärr finns möjligheten bara på Selfridges i Manchester, så jag får nöja mig med bilder från By Terrys Instagram.
Min välanvända Instant Eye Palette, åtminstone Day, Desk och Date.
  • Hårsnodd Kknekki från Bon Dep. Dessa hårsnoddar har jag hört så mycket gott om - de ska sitta bra och inte slita på håret, vilket är vad en bra hårsnodd bör göra. 


Hoppas att någon av önskningarna går i uppfyllelse!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Populära inlägg