Hourglass Caution™ Extreme Lash Mascara-pudel

Godmorgon tisdag!

För knappt två veckor sedan sågade jag Caution™ Extreme Lash Mascara från Hourglass. Då hade jag använt den i en vecka ungefär, så nu har jag haft den i knappt tre veckor. Jag vill därför ändra mitt första utlåtande, för nu är den jättebra.

Här har jag primer och mascara på överfransarna, som får både volym och längd.

Den ger både volym och längd, den är krämig och den sitter som berget. Dessutom håller den fransböjen och är lätt att tvätta bort med balmrengöring. Jag är verkligen ambivalent nu, för jag ogillade den så mycket de första 10 dagarna, men nu är den så bra. Kan man stå ut med en mascara som är helt hopplös de första dagarna?

Mascara som vinner i längden.


Ha en fin tisdag!

Kommentarer

  1. Intressant. Spontant så tänket jag att Hourglass är lite för dyra för att ett sånt beteende ska vara okej. Jag upplever ofta att budgetmascaror behöver några veckor för att bli riktigt bra men så är ju inte fallet här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma! Tack för en tankeväckande synpunkt. Visst bör en mascara, framförallt en i denna prisklass, vara bra från början.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg