Veckans hype, V43

Godmorgon fredag!

Förra veckans hype, Airstylern från Dyson, verkade många vara intresserade av, priset till trots. Denna veckas hype är inte en produkt, utan en shoppinghype. Jag får mängder av reklam och nyhetsbrev inför Black Friday och dessutom har julhandeln dragit igång. Många av julaskarna finns redan till salu.

Space NK har så många fina ljus i sin julavdelning.

Mina favoritbutiker har redan öppnat sina julavdelningar.  Space NK, Cult beauty och Skincity har samlat sina julkit och andra julklappar på samma ställe på respektive sida. Jag ger gärna bort julkit till jul, men när det gäller att shoppa till mig själv väntar jag till rean. Numera startar julrean hos nätbutikerna redan den 23-24 dec, så det är ju inte så länge man får vänta.

Cult beauty frontar med Drunk Elephant.

Jag kommer att vänta en tid med min julshopping, för visst är det lite tidigt?! Ännu har jag inte sett julkiten i fysisk butik i alla fall, så där är man kanske lite mer konservativ.

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Populära inlägg