Mina Black Friday-fynd

Hallå lördag!

Jag gjorde som sagt inga större skönhetsinköp på Black Friday, men ett par beställningar blev det. Den första gjorde jag från Deciem redan i torsdags när deras utskick kom. Jag kunde inte motstå 100 ml Heel Chemistry från The Chemistry Brand, nedsatt från €17 till €5. Fotkräm är något jag nästan aldrig har backup på, eftersom det sällan kommer fotkrämer i goodiebags eller GWP.

Bra rabatt! Ja, jag köpte två.

När sedan Glossier annonserade att de skulle ha 20% på hela sortimentet, såg jag det som en chans att få testa deras nya Generation G, som jag skrev om i torsdags. Jag behövde också en ny Boy Brow och en Milky Jelly Cleanser, så det blev det. Glossier har sällan rea, så jag känner mig nöjd med köpet.

Jag har redan fått leveransinformation om bägge beställningarna, så snart får jag testa detta läppstift.


Idag gjorde jag även ett inköp i butik, en ny Brow Wiz från Anastasia Beverly Hills på Kicks. De har 25% på all makeup idag, så då passade jag på. Jag hade dessutom en bonuscheck, så jag kom lindrigt undan.

Har ni gjort något superfynd?

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Populära inlägg