Oktobers favoriter

Godmorgon november!

Nu är det dags för ännu en topp 5-lista över månadens favoriter, här är förra månadens lista.

Fyra av månadens fem favoriter.

1. Dyson Supersonic hårfön - jag älskar min nya Supersonic och längtar helt plötsligt till hårtvätt och fön. Den är så oerhört snabb och smidig jämfört med min gamla fön.


Favoritfönen Supersonic!


2. Hada Labo Premium lotion - den har lämnat förstaplatsen, men måste få vara med denna månad också. Jag har ju under flera veckor i oktober enbart använt Drunk Elephant, men när kylan satte in stramade huden ibland. Sedan jag återinförde Premium lotion i rutinen är torrheten borta.


Jag vill aldrig vara utan denna.


3. Sally Hansen Miracle cure - detta underlack är verkligen mirakulöst. Mina naglar känns nästan lika hårda som när jag har gellack och manikyren varar betydligt längre. Dessutom är det en plånboksvänlig produkt.

4. Drunk Elephant T.L.C. Framboos™ Glycolic Night Serum - så klart måste minst en av Drunk Elephants produkter få vara med på favoritlistan. Detta serum har jag skrivit om flera gånger, för det är verkligen effektivt.

5. Chanel Les Beiges Healthy Glow Lip Balm - det är sorgligt att jag inte kan visa någon nytagen bild på det läppbalsam som gav mina läppar både fukt och färg till och med morgonen 26 oktober. Därefter är det spårlöst borta, men jag hoppas att det ska dyka upp på arbetet efter höstlovet. Annars får jag köpa ett nytt, för jag saknar det verkligen.


Bra att bilderna finns kvar i alla fall.


Precis under listan finns peelingsockorna Real Squeeze Aloe Vera från Nature Republic, primern Pink Perfect Cream från Erborian och paletten Stars In Your Eyes från Charlotte Tilbury. Sockorna började verka efter 6 dagar och precis som de flesta som provat liknande sockor är jag skräckblandat förtjust över resultatet. Primern och paletten kommer jag att fortsätta använda i princip dagligen i november, så kanske finns de på nästa månads favoritlista?

Ha en fin torsdag!


Kommentarer

Populära inlägg