Septembers favoriter

Ikväll tittar jag tillbaka på september och på de produkter som jag tyckt extra mycket om. Jag tänkte därför att jag skulle försöka mig på en topp-5-lista över favoriterna.

Månadens fem favoriter!


1. Hada Labo Premium Lotion - denna använder jag minst två gånger om dagen och den gör så stor skillnad. Jag skrev ett inlägg om den här.

2. Pixi Retinol Tonic - tillsammans med Premium Lotion har denna gjort att mitt ansikte känns alldeles mjukt när jag vaknar om morgonen. Här kan du läsa om mitt första intryck av den.

3. Charlotte Tilbury Hollywood Flawless Filter - har varit favorit i juni, juli och augusti också. Vet inte riktigt vad den gör, men lite magi är det i flaskan.

4. Essie Say It Ain't Soho - detta lack är så fint att jag burit det tre veckor i rad. Jag har dessutom varit inne på hashtaggen på Instagram alltför många gånger.

5. Kloranes torrschampo - har inte skrivit så mycket om hårvård, men detta är så bra för mitt hår. Jag använder det i nytvättat hår för att få volym och stadga, mer än jag använder det som klassiskt torrschampo, faktiskt.

Precis under listan hamnade: Malin+Goetz Brightening Enzyme Mask (skrev om den här), Sisley Black Rose Cream Mask (skrev om den här), Emma Hardie Moringa Cleansing Balm och Caudalie Beauty Elixir. Kanske tar de sig upp på oktobers lista?

Trevlig kväll!

Kommentarer

Populära inlägg