Decembers favoriter

Godmorgon nyårsafton!

Så här på årets sista dag, tittar jag tillbaka på vilka produkter som har varit mina favoriter i december. Jag använder fortfarande alla novemberfavoriterna, så den listan gäller egentligen fortfarande. De produkter jag har uppskattat särskilt mycket i december är dock:

Månadens favoriter från Chanel, By Terry, Lisa Eldridge, Hada Labo och Dyson.

1. Velvet Morning Plush True Velvet Lipstick från Lisa Eldridge Cosmetics. Detta röda läppstift har jag haft nästan dagligen i december och jag har ännu inte tröttnat på det.

Månadens främsta favorit.


2. La crème main texture riche från Chanel. Mina händer är lika mjuka som på sommaren, trots att det är december och trots att jag bara smörjer in dem en gång om dagen. Den här handkrämen är oslagbar!

3. Premium lotion från Hada Labo. Jag måste ha med denna lotion med hyaluronsyra även i december - den gör så stor skillnad. För en fuktfattig hud är den verkligen räddaren i nöden.

Bild från i somras, fortfarande finns knappt hälften kvar i flaskan.


4. Baume de Rose från By Terry. Mina läppar har varit lite torrare än vanligt, vilket säkert beror på vädret och på att jag ersatt mitt färgade läppbalsam med ett matt läppstift. Ett tjockt lager Baume de Rose över natten gör dock under, så jag har verkligen uppskattat Baume de Rose extra mycket i december.

5. Supersonic från Dyson. Det har varit ont om tid i december, så då har jag verkligen märkt hur snabb hårfönen från Dyson torkar håret, trots att jag har reglaget på lägsta värmenivån. Jag har heller inte märkt av någon statisk elektricitet i håret, vilket jag vanligtvis gör så här års.

Välkommen tillbaka!


Utanför listan hamnar tre saker som jag inte har haft hela månaden, men uppskattar väldigt mycket. Först är det lash liftet, som blev väldigt bra. Jag hoppar nästan alltid över mascara till vardags nu. Sedan är det Biological Mask från Carita, som är makalöst bra. Till sist vill jag också nämna mitt härliga doftljus Figuier från Diptyque, som har förgyllt flera decemberkvällar.

Ha en fin nyårsafton!


Kommentarer

Populära inlägg