Novembers favoriter

Godkväll fredag!

Det är återigen dags att se tillbaka på månadens favoriter. I oktober såg listan ut så här. Några av produkterna finns kvar, men andra har bytts ut. Här är novembers favoritlista:

Månadens favorit!


1. Sally Hansen Miracle Cure. Detta underlack är det bästa jag haft. Sedan jag började med det är mina naglar i så gott skick och manikyren håller flera dagar längre. Det ÄR en mirakelkur som alla borde testa.

2. Drunk Elephant T.L.C. Sukari Babyfacial™. Även detta är en produkt som man verkligen märker effekten av. Jag tycker dessutom att effekten varar ganska länge efter användning, så använder man den en gång per vecka under en längre period får man nog ett ganska märkbart resultat.

Alla fem favoriter samlade.


3. Chantecaille Faux Cils Longest Lash. Jag skrev om min dyraste mascara någonsin tidigare i november och ett par veckor senare är den fortfarande helt fantastisk. Priset gör dock att jag aldrig kommer att köpa den - eller rekommendera någon annan att göra det.

4. Hada Labo Premium lotion. Så klart är Premium lotion med på denna lista också - november var verkligen en månad när hyaluronsyra behövdes. Jag har använt denna essence både morgon och kväll, oftast i flera lager.

5. Dyson Supersonic. Jag är så nöjd med min nya hårfön, nu när jag har använt den ett tag. Den är lätt och tyst, men framförallt supersnabb. Dessutom tycker jag att mitt hår faktiskt är lite glansigare nu.

Chanelkräm på siden - lyxigt!


Precis under listan hamnar mina sidenörngott och Chanels nya handkräm La crème main texture riche. Jag kommer att använda dem varje natt i december, så kanske tar de sig upp på listan då.

Hoppas ni har en fin kväll, imorgon är det äntligen kalenderöppning!

Kommentarer

Populära inlägg