Kalenderfavoriter 15-21 december

Godmorgon lördag!

Här kommer veckans kalenderfavoriter, precis som förra lördagen. Eftersom jag bara har haft produkterna ett kort tag, handlar det mer om den första entusiasmen än någon recension. Följande är veckans fem favoriter i alfabetisk ordning:

Fem favoriter från tredje decemberveckan.


Electrogel cleanser från Lixirskin. Den här rengöringen är grym. Jag har haft den som förstarengöring i en vecka nu, ibland har jag haft den som mask medan jag borstar tänderna. Trots att den är så effektiv, har jag inte märkt av någon reaktion på den. Min ena invändning är förpackningen, det är svårt att få tuben att stå upp eftersom korken är så liten.

Illuminating Moisturiser från Omorovicza. Det är kanske fusk att ta med en i princip oprövad produkt, men jag tror att jag kommer att få mycket användning för denna fuktkräm. Jag har dessutom aldrig testat något från Omorovicza som jag inte gillat.

Hudvårdsfavoriter från Espa, Omorovicza och Lixirskin.



Kiss Mix från Eve Lom. Jag använder numera Kiss Mix flera gånger om dagen och förutom att jag gillar doften och fukten, gillar jag att läpparna får lite glans. Det blir också en viss plumpeffekt av mentolen. 

Mineral Liplux SPF30 i Summer Crush från Coola. Ännu en läpprodukt, från solskyddsmärket Coola. Smart av Skincity att ha med en sommarprodukt, för många reser säkert till solen över jul. Vi andra påminns om att vi faktiskt går mot ljusare tider nu. Jag blev alltså väldigt glad över denna!


Två läpprodukter bland favoriterna, från Coola och Eve Lom.

Overnight Hydration Therapy från Espa. Den här nattmasken innehåller verkligen mycket fukt, mitt ansikte drog inte åt sig all mask under natten. Jag kommer att använda Espas mask som nattkräm ett tag nu, för den är verkligen en fuktbomb.

Även den här veckan hade Liberty flest favoriter på listan - jag hade gärna satt dit både Hourglass-mascaran och ögonkrämen från Aurelia också. Nu hoppas jag att alla kalendrar avslutar storstilat!

Här följer sammanställningen av veckans kalenderinnehåll:

Liberty:

15 dec: Electrogel cleanser från Lixirskin.
16 dec: Caution Mascara från Hourglass.
17 dec: Kiss Mix från Eve Lom.
18 dec: Oi All In One Milk från Davines.
19 dec: All Purpose Skin Cream från Egyptian Magic.
20 dec: Revitalise and Brighten Eye Dew från Aurelia Probiotic Skincare.
21 dec: Illuminating Moisturiser från Omorovicza.

Lookfantastic:

15 dec:  i-Divine Eyeshadow Palette (A New Day) från Sleek MakeUP.
16 dec: Fierce and Fine Graphic Pen från Doucce.
17 dec: Vinoperfect Radiance Serum Complexion Correcting från Caudalie.
18 dec: Ultra Repair Cream från First Aid Beauty.
19 dec: Overnight Hydration Therapy från Espa.
20 dec: Stress Check Roll-On från This Works.
21 dec: Original Shampoo and Body och Original Conditioner från Mane 'n Tail.

Skincity:

15 dec: Reviving Eye Mask från Verso Skincare.
16 dec: Serum C från Cicamed.
17 dec: Rejuvanating Frankincense Facial Oil från Neal's Yard Remedies och The Perfect Blender,
18 dec: Papaya Peeling från Maria Åkerberg.
19 dec: Silk Purifying Creamy Soap från Sensai.
20 dec: Mineral Liplux SPF30 i Summer Crush från Coola.
21 dec: Micellar Water från Codage.

Bästa kalenderdagen var i torsdags.


Dagens kalenderinnehåll kommer senare idag, titta gärna in då!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg