Två julklappar från Chanel

Godmorgon juldagen!

Hoppas att alla hade en fin julafton. Under granen här hemma låg igår två fina skönhetsklappar från Chanel, som jag hoppas gladde mottagaren. Det är ju något visst med att få riktigt vackert inslagna paket - framförallt om det står Chanel på dem.

Ett stort och ett litet paket från Chanel.


I det stora paketet fanns en La crème main texture riche. Jag köpte en till mig själv tidigare i vinter och det är verkligen den bästa handkräm jag har provat. Om någon önskar sig en lyxig handkräm, är det denna man ska köpa!

Världens bästa handkräm i snygg förpackning.


Det mindre paketet innehöll ett nagellack i en dovt rosa färg. Det är lite svårt att välja färg till någon som inte använder samma färgskala som en själv, så jag har sparat kvittot ifall färgen är fel. Jag tycker i alla fall att den är väldigt vacker, så skulle gärna bära den själv. Färgen heter 491 Rose confidentiel.

Elegant rosa lack.

Jag är så glad över att vi har en Chanel-butik här i Malmö, även om man sedan något år tillbaka äntligen kan köpa Chanels skönhetssortiment online. Undrar om det blir någon mellandagsrea där?

Ett litet hänge från Chanels butik i Malmö passar bra i min gran.

Senare idag kommer ett inlägg med de allra sista luckorna, hoppas att jag har fantastiska saker att visa då! Ha en fin juldag!

Kommentarer

Populära inlägg